Hemma i Sverige igen.

 
Jag har nu varit tillbaka i Sverige sedan den 3 juni. Det är en underbart vacker
tid att komma tillbaka tillbaka till Sverige - som ni alla vet. Eftersom jag fort-
farande har haft mycket ont, av och till, från bältrosen så har det varit svårt att
komma "till skott" och skriva på bloggen. Nu går allt åt rätt håll och jag ska i
fortsättningen försöka att uppdatera bloggen en gång per vecka. Det finns
massor av foton från barnbarnshemmet som bara väntar på att publiceras och
ses av andra än Lennart och mig.
 
Vill åter igen nämna att jag fick hela mitt yahoo konto med alla mailadresser
och brev "kapat" eller stulit från internet. Mycket tråkigt! Jag har därför inte
kunnat maila till någon eftersom allt är borta. Dessutom har det kommit mail
till många eller alla mina vänner om att jag hade blivit bestulen på väska,
pengar och pass i England!!!   Jag har absolut inte skickat dessa mail utan
det har så att säga "kaparna" gjort.
 
Maila mig gärna på [email protected] så att jag får din adress 
och kan maila tillbaka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0