Åska och regn!!!!

Sirira tillsammans med Alexander, son till Christine.


Idag, söndag 20 mars hade jag planerat att åka till Barnbarnshemmet men det gick inte på grund av det dåliga vädret. Det regnade nästan hela gårdagen och även under natten. Solen kom fram på förmiddagen så jag trodde att vägen skulle ha torkat upp så att jag skulle kunna åka dit. Vid 14-tiden blev regn igen, ett häftigt sådant och åskan gick i ungefär en timme. Så jag har haft telefonkontakt med Mercy och Mark och berättat att jag inte vågar åka till dem då vägen med all säkerhet är dålig efter det myckna regnandet. Under regnperioden kan det vara så att man inte får tag på någon taxi som vill köra till Merufarm. /Margareta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0