Hälsan och "elen" tillbaka!!

 
 
 
  
  
 
 
Ja, som Margareta tidigare skrivit så har det varit problem både med det ena och det andra!!
Jag fick för  ca 14 dgr sedan malaria dock inte så allvarligt men inte kul ändå. Tyvärr
tillfriskande jag inte som jag borde och det visdae sig att jag hade njurinflammation så jag
har just avslutat en 10 dgr pencillinkur - har tyvärr fortfarande ont av och till i ena njuren.
 
Men förrutom detta så hade vi elavbrott i 6 dygn.....inte kul alls faktiskt för det gjorde att vi
inte heller kunde pumpa upp vatten till vår tank uppe på taket ....men det är ju Africa så det 
är bara att bära vatten och klara sig på den sollampa vi har som i bästa fall lyser i 3 timmar/kväll
men problem blir det på alla fronter eftersom varken kylskåp eller det lilla frys skåp vi har 
kan användas!!1 
Men eletriciteten kom igår kväll - UNDERBART!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0