Bestulna på vårt yahoo mail konto - ny mailadr.

Sedan några dagar tillbaka har vårt mail yahoo.se blivit stulet.
Vet  att de som" stulit" kontot har skickat mail till många av våra
vänner där det står att jag -Lillemor-just nu är i Edingburg och har blivit
bestulen på allt. Detta är inte sant!!! Jag är kvar i Kitale men åker hem om
en vecka. Har både psss,pengar och allt i behåll!
Men mailet är alltså skickat från mig men som sagt det är det inte!!!
 
ALLT är därför helt borta så jag kan inte kontakta någon eftersom 
jag inte har mail adresserna i huvudet.
Vill du nå mig så är nya: [email protected]   fritt översatt
betyder det "lilla mamma" så jag tyckte det var lämpligt.
Lennarts är: [email protected]
 
Så snälla Du, skicka gärna ett kort mail till mig så har jag möjlighet
att svar och att bygga upp en ny adress bok. 
Ska nu iväg till Barnabrnshemmet på besök - har inte varit där på 
ett 2 veckor efterom bältrosen har stoppat mycket men nu börjar 
allt bli som vanligt igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0