Tack för det gångna året!

Som ni kanske alla har märkt så har jag inte skrivit på bloggen under de sista 
sista veckorna. Jag kom hem men någon slags influensa som jag redan 
hade fått två pencillinkurer för i Kenya. Blev tyvärr otroligt mycket sämre
och har i princip varit sängliggande i två veckor MEN nu går det åt rätt håll.
 
Detta lilla collage är de sista fotona från Kenya.
 
En av årets händelse är naturligtvis att Mercy och Luke har gift sig och fått en
underbart fin liten son som de givit namnet "Blessed" som betyder välsignelse!
En annan händelse är att Mark och Maggie gifte sig den 14 december. Maggie
är också från Kitaletrakten. De har känt varandra i ca fem år och är med i
kyrkans lovsångsteam.
 
 
Bonafas, till vänster med brun bakgrund, blev färdig bilmekaniker nu till jul och
Celestin, i nedersta raden i vit blus, blev färdig efter 4 års studier och är nu sjuksköterska!
Dorcas och Wicliff blev klara som frisör respektive bilmekaniker men tyvärr hittar jag inga
bilder på dem till detta lilla collage.
 
GUD VÄLSIGNE ER ALLA OCH TACK FÖR ALLT STÖD OCH HJÄLP TILL DENNA
UTSATTA FAMILJ!
Att dessa barn och ungdomar har fått och får möjlighet till utbildning och
förhoppningsvis arbete är ett resultat av er hjälp till dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0