Besök från släkten från Norge!

Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag och min familj har varit här hos Lillemor och Lennart i en vecka nu. Vi har fått möta de söta barnbarna tre gånger. Det har varit en upplevelse utan dess like! Det var något helt spesielt. Vi blev varm välkomna varje gång. Alla barna, till och med dom små kom og tog oss i handen. Mesta av tiden som vi var hos barnbarna har vi lekt massa lekar og haft kul. Det var otroligt att se allt som Lillemor och Lennart har gjort för de här barnen.

Juldagen åkte vi til dem för sista gången. Det var verkligen kul! Vi satte upp ballonger og färgglade band rundt omkring! Nestan alle de små barnen fikk såpbubler og tykte det var jätte roligt. Efter det lärde vi dom nåra nya lekar. Det värka som om dom tykte det var roligt. Dom lärde oss ochså några nya lekar. Efter en stund var det daks at äta. Vi ble trykt inn alla inne på et rum, men det var mysigt. Maten var ganska så god tykte jag. Lite spesiell så der, men god.

När alla var färdiga med att äta, började det och bli mörk. Mamma och Lillemor delade ut presenter og tjejerna flätade vårat hår. Till slut gikk vi inn på rummet igjen. Då sjungde dom og höll et lite tal om hur tacknemliga dom er för alt som Lillemor och Lenart har gjort.

Dagen efter, kom det 9 tjejer og flätade vårat hår på nytt. Det tog mer enn 4 timmar. Men jag er nöjd med mitt hår nu, och väldigt tacknämlig för att få ha blitt kjent med dom her undebare mäniskorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0