Nya plast möblerna provsitts...sköna !!


Kommentarer
Postat av: Margareta

Det var underbart att vara med och se glädjen hos barnen när de provsatt de nya stolarna.

2010-12-15 @ 19:12:27
URL: http://barnbarnshemmet.blogg.se/
Postat av: Natalie Fagerlund

Detta var väldigt bra och eftersom min mamma sjenker

pengar till Sirira så är detta en väldigt bra blogg. Besök järna min blogg man vet aldrig jag kanske skriver något om Sirira och er blogg.

H.Natalie Fagerlund

2010-12-20 @ 13:21:58
URL: http://natalie.fagerlunds.net
Postat av: Christer & Charlotte Nord

Hej på er!

Charlotte och jag önskar er en god jul!

Vad kul att läsa på bloggen hur det går för er. Kul med bilderna också.



Vi ses,



/Christer

2010-12-25 @ 13:14:29
Postat av: Christine

Jag är så glad och tacksam att jag fått träffa Er och Sirira och alla barnbarnsbarna. Dessa starka intryck kommer finnas kvar resten av mitt liv. Jag hoppas kunna få tillfälle att återvända till dem en dag. Er hoppas jag få träffa här hemma i Sverige.

2010-12-28 @ 15:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0